یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
عشق مامانی وباباییعشق مامانی وبابایی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

یسنا دختر ناز مامان

سلام

............

1392/12/13 17:59
نویسنده : مامان سحر
579 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به تمام برو بچ نینی وبلاگی دوستای گلم شرمنده حدود 2 هفته ای نبودم اخه در گیر خونه تکونی

بودیم که بالاخره دیروز تموم شد خدارو شکر

ممنون که من و دخترمو تواین مدت تنها نزاشتین و کلی نظر برامون گذاشتین

این گلها هم تقدیم با عشق به همه شما

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یگانه
13 اسفند 92 23:35
سلام خسته نباشید چه دختر نازی دارید یسنا خانم هم کمکت کرده خوشحال میشم به ما سر بزنید
مامان سحر
پاسخ
یک عالمه
مامان هستی
14 اسفند 92 17:09
سلام به به چه باهمت من با هستی جون امسال نمیتونم خونه تکونی کنم خوش به حالتون معلومه که یسنا کوچولو خیلی کمکتون می کنه
مامان سحر
پاسخ
یسنا دختر خوبی بود کلی کمک کرد
مامانی ساره
17 اسفند 92 19:51
سلام خسته نباشی خانوم، خوش به حالت مامانی من که هنوز خونه تکونی هام تموم نشده
مامان سحر
پاسخ
عزیزم کمک خواستی منو یسنا بیام اخه خیلی زرنگیم
مامان دینا
18 اسفند 92 11:59
سلام خسته نباشید دختری هم کمک میکنه به این زودی تموم کردی دیگه خوشحال میشم به ما هم سر بزنید دخترت رو از طرف من ببوس
مامان سحر
پاسخ
حتما میام عزیزم
مامانی ساره
21 اسفند 92 22:39
بلاخره خونه تکونی های منم تموم شد با کمک همسر عزیز
مامان سحر
پاسخ
افریییییییییییییین